Zoznam súťažiacich:
Meno | Škola | |
---|---|---|
Iveta Kališová, Mgr | ZŠ s MŠ Dúbrava, Dúbrava, okr. LM | zobraziť |
Mária Mydlova, Mgr | Zs s Ms Jana Amosa Komenskeho, Bratislava | zobraziť |
Miriam Vyparinová, Mgr. | ZŠ s MŠ Plavnica | zobraziť |
Ľubica Bezeková, Mgr. | Pliešovce | zobraziť |
Scarlett Salajová, Mgr. | Základná škola Komenského Námestovo | zobraziť |
Jana Šimončíková, Mgr. | ZŠ s MŠ Bolešov | zobraziť |
Jana Šumichrastová, Mgr. | Základná škola Jelenecká 72, Nitrianske Hrnčiarovce | zobraziť |
Mgr.Zuzana Dendisová | SZŠ Wonderschool, Bratislava | zobraziť |
Mária Peláková,Mgr. | ZŠ Komenského ul.23, Bardejov | zobraziť |
Jana Stnádelová Paedr.Dr | ZŠ Pusté Úľany | zobraziť |
Šalátová Katarína,Mgr. | ZŠ Petra Jilemnického 1035/2, Zvolen | zobraziť |
Sylvia Strámová, Mgr. | ZŠ Severná 21 Moldava nad Bodvou 045 01 | zobraziť |
Meno, priezvisko, titul: | Iveta Kališová, Mgr |
Trieda: | 4. |
Škola a mesto : | ZŠ s MŠ Dúbrava, Dúbrava, okr. LM |
1. Predstavte krátko seba, svojich žiakov, školu: Som riaditeľka neplnoorganizovanej ZŠ s MŠ. Vyučujem v spojených (tretí, štvrtý) ročníkoch slovenský jazyk, prírodovedu, vlastivedu a vo 4. ročníku Hrdinovia dejín. Mám 9 štvrtákov a 5 tretiakov. Zároveň som im aj triedna učiteľka. V 1. ročníku máme 14 žiakov a v 2. ročníku 10 žiakov. Spolupracuje sa nám veľmi dobre, najmä spojené triedy sú veľmi súdržné. Práca je veľmi náročná, pretože práve tam máme 4 integrovaných žiakov. |
|
2. Popíšte formu (spôsob) ako ste využili Hrdinov dejín vo svojom vyučovaní: Hrdinov dejín sme dali ako samostatný predmet vo štvrtom ročníku. Deti sa na hodiny tešia a patrí medzi najobľúbenejšie predmety. |
|
3. Popíšte zaujímavý moment z vyučovania Hrdinov dejín (netradičnú aktivitu, zaujímavosť z hodiny, zážitok, kvalitný výstup učiteľa alebo žiakov a pod.) : Veľmi ťažko sa mi vyberá to najlepšie z doteraz odučených tém. Každá má niečo, čím je pútavá. Spomeniem aspoň tému "Základ všetkého je bunka". Máme v škole mikroskopy a mám možnosť a prístup k preparátom buniek ľudského tela, nakoľko manžel je lekár a venuje sa diagnostike chorôb práve na základe mikroskopického pozorovania. Doniesol mi niekoľko preparátov, zhotovených z tkanív ľudského organizmu a to deti mohli pozorovať pod mikroskopom - svalové bunky, krčné mandle, pečeňové bunky, bunky z pľúc,... Myslím si, že aj toto je cesta ako viesť deti k prevencii a ochrane zdravia. Žiakom sa veľmi páčila aj téma "Ošiaľ zvaný -beatlemánia-" Mali veľký zážitok z karaoke. "Neznáme lúče" bola téma, pri ktorej som doniesla deťom viac rontgenových snímok a mali hádať, ktorú časť tela snímok predstavuje. Niktoré témy využila pani učiteľka na hodinách anglického jazyka, keď v rámci interkultúry sa venovali napr. Edisonovi. |
|
4. Čo sa Vám na Hrdinoch dejín najviac páčilo: Neprešli sme ešte všetky témy, pretože to učím iba prvý rok, ale zatiaľ najviac ma oslovila téma "Ošiaľ zvaný -beatlemánia-". Ale taktiež každá iná téma ma doposiaľ oslovila a môžem povedať, že som sa určite aj ja niečo nové dozvedela. Táto publikácia je veľmi dobre spracovaná. Chodievam na stretnutia riaditeľov, rôzne vzdelávania a dosť často rozprávam kolegom z iných škôl o tomto, pre mňa perfektnom predmete. Ďakujem. |
fotografie neboli pridané